istappar

 

Skylten man såg när man gick in genom dörren till skolan eller ska jag säga att jag sprang in ;) . Stora istappar var det men sånt tycker jag är vackert.
Jag har kommit på mig själv flera gånger att sånt som är farligt tycker jag är vackert.






Idag är man ledig från skolan, eller ledig ett ord man inte får använda när en del lyssnar det heter självstudier. Och det är precis vad jag och Anette har haft idag, vi har varit i skolan och pluggat så nu är vi klara med Medicin kursen wiooeee. Eller det är den andra hemtentan kvar den ska jag göra i helgen sen är jag färdig så jävla skönt.



Jag satt och tänkte igår ja det vart rätt många tankar som kom och snurrade runt i min skalle. Jag tänkte på den där personen som fick mig att tänka på ett helt annat sätt. Personen som jag kände var god rakt igenom , ja en detta kanske låter konstigt med tanken på att vi inte känner varandra så bra (tyvärr) men dom gånger vi umgick måste jag säga du förtrollade mig på något sätt, jag kände också att jag kunde  vara mig själv du accepetrade att jag var jag helt enkelt. Hoppas du vet vem du är en ledtråd så du fattar att det är du
(flygande rådjur  eller igelkottar)



Nu ska jag snart dra in till stan och träffa Maria det blir bolaget, sen en sväng hem till mig och hämta lite saker. Jag hoppas denna kväll blir lika bra som dom andra kvällarna , man kan alltid hoppas att man träffar KOPIAN eller han med den fina skjortan (misstolka inte detta) det är helt enkelt så at dessa personer är väldigt trevliga och jag gillar trevliga människor .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0