mina vackra mior

Är det någon som är värd allt guld som glittrar så är det du Maria
Du finns där, du lyssnar , ja du är precis så som en äkta vän ska vara1
Minns den tiden då vi inte tyckte om varandra, när vi gav blickar och andra omogna saker.
Sen började jag på samma jobb som du, och vi hittade varandra på en gång
Du betyder och denna bilden värmer mitt lilla hjärta ska du veta

 


Maria K
Det känns så tråkigt att vi bor en bit ifrån varandra
Nu bor du till och med i ett annat län och det ökar milen i avstånd.
Tillsammans har vi gjort mycket, skrattat, gråtit , busat, dryckit öl utan för kagg
Du är en äkta vän kom ihåg de snuttan

 

 

 


Till denna dagen då

 

Skolan först ha en enda lektion *suck* känns onödigt man jag ser det så här.
Sista lektionen i MEDICIN och jag dansar av lycka
Sedan hem slänga in tvätten och skriva det sista i geratrilk

Kanske ut ikväll eller kanske inte?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0