Morgonkvisten!

Jag avskyr verkligen att sitta i telefon kö, speciellt när man får prata med en otrevlig människa som inte kan svara på frågorna man ställer. Jag menar ni har väl fått kunskap och ska därför kunna svara på frågor som era kunder ställer. Igår satt jag i telefon kö i minst 15 minuter, får prata med en kvinna (otrevlig) som fan undrade om hon hade sovit dåligt eller om hon inte hade fått kaffe. Jag ställde de frågorna jag ringde om och jag får samma svar hela tiden : Jag vet inte, det kan jag inte svara på , jag blir galen. Erat jobb är väl att svara på era kunders frågor och göra dom nöjda. Så samtalet avslutades och jag har inte fått svar på mina frågor ännu, vilket gör  mig riktigt jävla sur med tanken på att jag gärna skulle vilja ha svar på dessa frågor men jag får ta de som det är. Men sen tänkte jag den där kvinnan kanske har valt helt fel jobb, hon kanske passar bättre bakom en kassa på konsum eller på ett kontor för jag tycker hon har valt fel yrke om hon inte ens kan svara på frågor man ställer



Haha jag vill bara visa min egna cell som jag tappert har gjort på paint. Detta var till ett arbete i medicin som man gjorde för ett tag sen . Erkänn nu trogna läsare att den är fin haha ;)






Trött idag, kaffe ger inde den effekten som jag vill ha
Energi ja de vill jag ha idag har hel dag med MEDICIN...



Fail on me
Fail on you
Trust is a burning thing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0