När barn inte är barn

Satt och kollade på en dokumentär genom dator nu ikväll, om barn som är med i skönhetstävlingar samhället har verkligen gått för långt. Barn är inte längre barn och jag kan inte förstå hur deras mammor tänker. Det är mer en dröm för dom än sina barn. När man ställde frågan till barnen varför dom var med svarade många av barnen att dom var med för att deras mammor ville det, det är ju ta mig fan helt jävla sjukt. Något annat jag reagerar på är när jag ser små barn runt 7 år som klär sig som en vuxen, när jag var i den åldern hade jag bamse tröjor och fula jeans på mig ( på den tiden var det ju populärt ) men ja det jag vill säga är att det har gått för långt helt enkelt



jag vill också säga att människor kan vara så jävla elaka mot varandra, människor som har en dubbelmoral säger att dom tycker mobbning är fel och så använder dom den handlingen ja det förstår jag helt enkelt inte det är ritkgit jävla fult att snacka illa om någon och att kränka någon, tycker man nu inte om personen kan man väl för fan ta och skita i personen. Man vinner ju ingeting genom att sitta och snacka och klaga på en person, speciellt är det riktigt fult när man gör det till allt och alla, tycker man mindre om någon kan man i stället prata med personen det handlar om i stället för att snacka skt, det bevisar ju bara hur man är som person själv med andra ord FEG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0