Ohh no


Jag vet att jag är en charmig liten tjej och kanske är det så att jag tar till den sidan när jag väl känner för det. Bra kväll igår kanske för mycket dricka men som man säger man lever bara en gång så man får helt enkelt leva livet.
Dansade för fullt igår jag levde som sagt livet och det är ju inte förbjuder som sagt.



Var två personer som vart sura på mig och mia igår, vilket jag inte fattar. Jag hade lovat en person att vi skulle ses en stund . Och jag håller det jag lovar , och vi förfestade som sagt innan utgång med två pesoner, och det var dessa gossar som vart as sura på oss. Jag vart sur för deras barnsliga sida och gick utan att säga hej då. Jag avskyr när folk tror att dom man styra över mig, jag är vuxen och gör vad jag vill helt enkelt. Så dessa gossar får vara sura det är inte mitt problem. Och att jag skulle såra J det kan jag helt enkelt inte fatta att jag gjorde.



Jag bjuder på denna


Fick en del erbjudande igår haha ja vad säger man *tss*
Jag hatar raggrepliker man ska ha charm helt enkelt.



jag hatar när folk tar mig förgivet

Kommentarer
Postat av: Linnea

låter som en kul kväll, trots sura pojkar! :p hah amen de där med fail raggningsrepliker blir ju bara komiskt! xD

2010-02-09 @ 19:44:30
URL: http://emmylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0