Okej eller inte

Helt okej med nya granner

Inte helt okej att dom spikar 02.30
Dock är de snälla grannar dom har redan varit och hälsat på och dryckit alkohol

 

När ska denna snön försvinna, jag är mer än trött på skiten
Igår hade jag ett par rediga skor på mig i alla fall
Ja jag är kort 1.58 och går ofta med klack
men det fick jag skippa igår helt enkelt

 

 

Så här mycket snö var det på nyår
Bilden är tagen i Jämjö

Hos Mia och Martin

 

Vår
Min innegård
Mitt fina träd som är utanför min altan
Eller det är inte mitt träd, men jag säger så

 

Och så här ser det ut nu
Tror till och med det är ännu mera snö

 

 

Jag ska sluta grubbla så mycket
jag blir mer dum i huvudet än vanligt
Dock vet jag att jag är rätt så smart

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0