Att dölja ett fel med en lögn, är som att ersätta en fläck med ett hål.

Den farligaste av våra fördomar,
är den att vi tror att vi inte har några.






Längtar verkligen tills på fredag, då ska jag ut med denna underbara människa. Var ett tag sen nu, jobbigt att det är en bit mellan oss. Men varje gång vi träffas har vi verkligen jätte roligt och det finns så många minnen tillsammans med dig.

Alkoholen är i kylen och jag är redan rätt taggad som vanligt ;) jag behöver tänka på andra saker nu också, och med det menar jag att jag bara vill ha jävligt roligt och inte tänka på allt skit som jag i vanliga fall gör.




Det finns en person en människa min fd granne jag har sagt de förut och jag säger det igen. Du är en mycket bra människa (jag vet att vi inte känner varandra så bra) men en del människor sätter  bra spår på en gång  och du är en av dom Sebastian. Det känns som att du förstår mig ja jag tror du vet vad jag menar, ja det var de jag ville säga. Du är en riktigt fin människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0