Prislappar


Igår kväll gick jag igenom en massa kläder och då upptäckte jag att jag hade en massa kläder med prislappar kvar, det är ju sånt man mår dåligt av och det är sånt man tänker lite extra. Jag älskar att shoppa och jag vet att ni kanske anser att jag är dum i huvudet när jag säger till er att jag har över 40 par jeans . Men det var även roligt igår när jag såg att jag hade kläder som jag inte ens visste att jag hade, som det där snygga linnet och det linnet ska jag ha nästa gång det blir utgång så nu vet ni det !


Dricker kaffe nu vilket jag gör varje morgon, en morgon utan kaffe finns helt enkelt inte i min värld



igår drömde jag om massa snoppar

snopp i olika former, och färger
Dom gick och dom flög det var en sjuk dröm när jag till min fasa upptäckte att snopparna kunde prata. Tänkt vilken chock man skulle få om det hände i verkligeheten-

Kommentarer
Postat av: Maria

tur för dig det 1 själv är jag så utsvulten på sex att jag inte ens drömmer om det längre :S

2010-02-26 @ 13:04:53
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0