Sömnlös natt?

Har så jävla ont i nacken och jag känner på mig att det kommer bli en lång och jobbig natt för min del. jag är sjukt trött men min magkänsla säger att jag inte kommer få så mycket sömn.

Medicin hela dagen i morgon ja det får helt enkelt gå, jag får se det så här på fredag är jag ledig hela dagen och med det menar jag att jag får sova längre. Visst ska skriva klart de sista på tentan men sen är jag ledig på kvällen så kommer mia till mig det blir alkohol och trevligheter på kvällen och jag längtar så jag nästan går sönder i två delar.


Detta är en sådan kväll då jag faktiskt känner mig lite glad (vilket i min värld inte är så vanligt just nu) jag vet inte hur detta kommer sig kanske börjar de bli lite bättre inom mig eller så lurar jag mig själv.


Jag har än i dag tänkt på det som hände igår (då jag blev förnedrad) det är nog en av dom värsta sakerna som någonsin har hänt i mitt liv på länge. jag tycker inte om att bli tvingad att öppna mig för att folk ska fatta en del saker.  Jag gjorde detta i tron på att denna människa skulle behandla mig bättre om jag förklarade lite om saker och ting men det blev bara värre rent av så kände jag hur denna människa rent av skrattade mig rakt i ansiktet och såg mig som en sjuk människa. Och jag vill påpeka att det inte handlar om den människan som många tror.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0