Snälla Emma

Varit en bra dag på jobbet, gjorde choklad kaka och det uppskattades hela kakan tog slut. Efter mitt pass vart det ett besök hos Maria, hon bjöd på kaffe och choklad hjärtan, jag tog tre och sedan mådde jag illa . Man ska inte äta för mycket av det goda sa en klok herre till mig en gång i tiden, och jag tror nog att han hade rätt :)

När jag skulle gå hem följde mia med mig till dörren
Jag var nära att snubbla men jag höll balansen
Det tyckte mia var synd, hon ville att jag skulle slå mig
Hon är elak:P men man kan inte bli arg på henne helt enkelt.


Idag när jag vaknade gjorde jag kaffe , inte bara till mig utan till gubbarna på gården
Som jobbade på som bara den för att få bort en massa snö
Dom tyckte jag både var snäll och söt
Nu kan jag få ut min cykel och kanske cykla till skolan i morgon
Dock kommer det sluta med att jag går den lilla biten


Nu ska jag sova, jag är trött och sliten, fryser gör jag också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0