Calvados

Jag som intalade mig själv att gå och lägga mig i tid idag, och nu är klockan efter 00.00 fan ta mig. Jag sov ju en stund idag på dagen något som jag gång på gång har lovat mig själv att inte göra Men som alltid håller jag aldrig den saken och nu får jag bita mig bittert i läppen och sitta och vänta på John blund som jag hoppas kommer till mig snart

Fick ett sms igår natt från en person , jag blev inte förvånad om jag ska vara ärlig Vi har som sagt lovat varandra men nu blir jag osäker när det gäller den frågan. Ja det är invecklat så jag ger fan i att skriva för mycket om den saken.

Jag hade tänkt att dricka lite Calvado i morgon som är ett franskt äppelbrännvin super gott!!



En del människor är väldigt lätt påverkade det märks tydligt på en del
Kanske är det helt enkelt bara så att en del inte vågar vara sig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0