Vad glad man blir.....

Jag gick upp för tidigt idag
Det upptäckte jag när jag kom till skolan idag,  ibland vill man ju bara skrika rakt ut. Visst jag har nära hem men jag orkade helt enkelt inte. Jag gick upp till en dator och där sitter jag fortfarande, och vet ni? jag är klar med alla uppgifter , så nu kanske jag kan andas ut. Fast egentligen så vågar jag inte ens tänka den tanken, denna dagen slutar väl med att man har 1214 nya uppgifter att hugga tänderna i (inte för att jag äter papper )


Vet ni vad jag ska bli moster igen, är ju redan moster åt mina prinsar Isak och Love
och nu ska min syster ha barn igen :) och vet ni vad det fina är ;) hon väntar tvillingar
Det är inte dåligt ni med tanken på att hon är 25 år och är snart 4barns mamma .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0