Vin

2007
Midsommar
Satt vi en röd stuga men en jacka som inte var min utan någon Jacob  från Emmaboda. Där satt jag ensam tjej med 15 killar och sjöng rihanna umbrella. Jag var full som ett X och visste inte vad mina vänner hade tagit vägen jag satt och funderade på hur jag skulle ta mig hem . skulle jag gå på stora vägen eller genom den kända skogen där man helst inte skulle gå ensam om man var tjej. Helt plöstligt skulle jag bada :O med det hela slutade med att jag försökte räkna alla stjänor med jacob vi kom till 150 st innan vi gav upp. Vi låg där på gräset och kollade på stjänorna. Vi bestämde att vi skulle bli bästa vänner och lovade heligt att vi skulle hålla det. Sen minns jag den där tjejen som sa att jag inte hade äkta hår, jag vart sur och sa till henne att kolla i mitt hår , vilket hon gjorde sedan sa hon förlåt och jag sa att hon var så jävla svartsjuk för mitt snygga hår.

k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0