zombien är vaken

Ser ni jag ler

 

Jag har inte sovit ett skit i natt på grund av en hel del orsaker så idag är jag inte så pigg och inte har jag krafter nog att gå till skolan. Men jag sviker inte min grupp så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och se så där glad ut. Men vet ni vad jag mest av allt skulle vilja göra i denna stund, krypa ner i min säng och sätta på  bra musik och läsa en bra bok. Och vet ni vad det värsta är det är att jag har hel dag i skolan idag frågan är kommer jag orka? eller kommer jag trilla ihop av trötthet, ja det är ju något som tiden får avgöra helt enkelt.

 

Ska ta tag i min hemtenta idag också sen är den kursen över och kan ni fatta vad glad jag är för det jippe

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

ryck upp dig fis.

2010-02-15 @ 14:33:58
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0