2009

Tydligen är man en hora för att man försöker hålla livet uppe på the rock;)
Jag antar att vi är för jävla snygga och coola  så att varje jävla kille får en hård dolme mellan benen.
Man fick sig ett gott skratt när en tjej kallade oss horor, när Maria frågade varför svarade hon att vi var så härliga som rockade stället jag undrar hur denna bruden tänker?

 

2009
jag fann två nya vänner

Sebastian den bästa rockpojken ;) du var också min bästa granne och nu har du flyttat jag saknar dig. Men du kommer ju och hälsar på inom kort och då blir jag glad :D då ska vi dricka öl och äta omelett haha med en massa smak för fan :D

 

Vi visste vilka vi var på gymnasiet dock var vi inte så förtjusta i varandra på grund av larvigt prat. Men när jag snubblade in på mitt nya jobb 2009 hittade vi varandra du är en underbar vän med dig kan jag vara mig själv. Allt från klockrena ord till apskratt rockar du min värld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0