Big deal

Ja, jag vet, jag ska inte tänka så mycket, jag ska känna. Men det är lättare sagt än gjort... Bränt barn skyr elden! Eller kanske jag borde ta mig ur askan och ge mig in i elden??

Jag har grunnat lite på det där förut och allt grundar sig ju i att vi alla är olika i vårt sätt att tänka.

Det är ingen big deal. Jag kan byta namn och jag kan skaffa ny profil! Eller anmäla honom. Men grejen är, varför beter sig vissa människor så här? Är det desperation eller en mental störning?
Beats me!


Nu ska jag faktskt snart på bio och se luftslottet
jag kommer känna lite glädje ikväll de gör mig faktiskt rätt så glad
Men jag vet,,, jag vet att jag kommer känna sorg i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0