nostalgi

Här blir det Nostalgi
Stod och diskade igår då denna låten kom på radion (jag hade för en gång radion på ) för personligen tycker jag att dom bara spelar skräp på radion och att dom också har en förmåga att spela en och samma låt 24545 gånger samma dag. Men igår hade jag radion på och då kom denna låten, jag kom på mig själv att jag faktiskt sjöng med jag tänkte tack gode gud att ingen ser mig. Sen insåg jag att när man gick på dicon som liten så spelades denna låten sönder och jag antar att det är grunden till det hela att jag just kan denna låten utan till. sen är det ju bara så att jag kan lyssna på en låt en gång så kan jag den utantill.

 

 

 

Skolan idag halvdag, sen bolaget jag ska se om Maria är ledig så kan vi gå och shoppa alkohol tillsammans. Och om det inte går får jag få tag i någon annan som hänger med.



Jag inser själv att den enda som kan få mig att må bra är jag själv.

Jag är glad att jag vet vad som händer dom kommande helgerna. Det blir bowling med klassen, bowling med jobbet jag ska vinna ;). Sen Blir det fest också sen vill jag åka bort till en annan stad också skulle göra mycket om jag bara fick ändra miljö i några dagar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha nostalgi så att de nästan gör ont i magen ;) tur att vi har fått mer krydda på fötterna

2010-01-21 @ 07:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0