Drinkar och bowling

Visst finns det mycket som jag har gjort som jag inte är stolt över, men ingen människa är perfekt vi gör alla fel. jag tänker ofta på saker jag har gjort "vad tänkte jag och varför gjorde jag så " man kan inte få saker ogjorda fast man många gånger skulle vilja det. Men man lär sig av sina misstag som man brukar säga det för vi alla helt enkelt.

Jag ska börja träna igen, har fått med min mamma så vi ska börja gå på gym härligt , måste sola snart också känner mig hemskt blek och det vill jag inte vara, jag gillar att vara brun känner mig mer fin med andra ord.

Vart Ikea idag och hittade fina saker, sen färgade jag håret gjorde inpackning i håret så nu luktar jag massa gott i håret.


Jag längtar tills i morgon, blir goda drinkar och sen bowling HÄRLIGT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så är det... man kan aldrig få saker ogjorda.. men man lär sig på vägen. Man ska aldrig göra samma misstag 2ggr. Du är ung och du är vacker! You go girl!

2010-01-28 @ 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0