Ingen är helt god.....


Jag antar eller jag vet * att ingen är god rakt igenom * men en del är värre än andra och de bevisar en del väldigt tydligt också. Det värsta jag vet är att se mina nära och kära må dåligt jag kokar av ilska helt enkelt





Jag bjuder på denna bilden...
Mia - vad skulle du göra
Emma - Ge bowling pengar
Mia - Är du verkligen vaken
Emma - Ja du ser ju att jag går och har ögonen öppna

Mia för övrigt hoppade runt med en fralla i munnen jag skrattade högt
alla kollade
dock vet jag inte om det var för att mia hoppade runt med en fralla eller om det var jag som skrattade som gjorde att dom kollade * jag vet att vi är tuffa så glo på ;)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0