Jag har kvar mitt hopp men jag har slutat hoppas

 

Sitter i skolan
Typiskt att skolan ska ha ett internet som är segt som kola.

Jag är glad att jag har mina röda vantar i väskan har inte haft dom med mig på ett tag. Finns inget värre än röda händer som svider och har sig. Jag vill ha sommar och det är nu.





Jag har under den senaste tiden i mitt liv kommit fram till något som faktiskt givit mig ro . Efter att ha gått igenom ett par slitsamma tider , krossaden förväntningar , förlorat hopp har jag infunnit mig i nya tankbanor . Tankbanorna som ska få mig att intehamna i besvikelse och sorg

Jag ska slutat  hoppas
Jag har kvar mitt hopp men jag har bara slutat hoppas , detta är min senaste strategi i livet, att ha kvar hoppet men sluta hoppas hänger ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0