jag vill spruta av glädje (vilket jag får göra på fredag)

Det var inte riktigt så här jag trodde det skulle bli, men jag inser att vi alla har våra utmaningar i livet , jag är så sjukt ostabil nu så jag blir nästan rädd för mig själv. Jag inser nu att jag får skärpa mig, min kropp börjar säga ifrån det märkte jag idag. Jag föll ihop på toalett golvet slog i mina knän jag skrek av smärta sedan såg jag hur fula mina knän kommer se ut i morgon men se kom jag på att det är en jävla skit sak , kände mig riktigt dum när jag kom på mig själv tänkades på hur mina knän kommer se ut.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snuttegull Du får inte må dåligt, jag ska försöka att få dig glad du ska få se. Finns här om du vill prata gumman kom ihåg det vi får ta en fika någon dag miss you <2

2010-01-21 @ 07:06:28
Postat av: Emma

Tack gumman =) jag ska kämpa för jag är en liten kämpa som inte ger upp så lätt. Ja en fika snart var ju ett tag sen nu :) saknar dig också

2010-01-21 @ 07:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0