John blund vart är du?








Jag har verkligen inte hållit mitt löfte ikväll när det gäller att komma tidigt i säng ikväll. Jag antar att det beror på att hela mitt huvud är fullt av tankar och visst är det extra svårt att somna när man har just en massa tankar som inte vill försvinna när det är dags att sova. Nu har jag i alla fall krypit ner i sängen och ska snart släcka lampan och jag hoppas att det är min tur att få ett besök av john blund. Imorgon är det som sagt halvdag i skolan jag och Anette har bestämt att vi ska sitta kvar en stund efter lektionen och göra klart arbetet. Anette är en person som jag tycker är lätt att jobba med, och vi funkar tillsammans och jag tror hon håller med om det. Jag gillar att få saker och ting gjorda i tid vilket jag också tror hon gör. Dessutom tycker jag att jag går i en bra klass dom flesta verkar ha fötterna på jorden och verkligen gå in för denna utbildning . Mina lärare ska också få beröm av mig.



Imorgon åker jag även till Öland (Borgholm) hem till mamma och hjälpa henne, inte så lång tid kvar innan hon flyttar. Dessutom ska hon förhöra mig för som jag har nämnt tidigare så har vi slut tentan på måndag. Har ikväll suttit och skrivit ner svaren på dom nya studiefrågorna så nu är det bara att sitta ner och få in en massa nyttig information som är bra tills på måndag. Ska bli skönt när denna kursen är avslutat och man får veta resultat. Jag tycker jag har varit duktig och flitig och verkigen gått inför detta vilket många andra också har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0