Kaffe och ett gott humör

Jag har ingen ork alls dag.. och inte blir jag gladare när jag vet att jag kommer få sitta ner med min medicin kurs sen. Det är nog den enda kursen som jag själv känner mig som ett frågetecken, visst jag har klarat alla saker jag har gjort och så vidare men en del saker förtår jag helt enkelt inte...



Folk ser kanske mig som en bitter och kall människa, jag hatar att visa mig svag. Men just nu är jag svag vem som helst skulle få mig att ligga ner på botten just nu. Och jag har kommit på jag är rätt känslig när det kommer till en del saker. Denna ångest gör mig illamående och jag vill bara försvinna in i någon bubbla och stanna där .


Det händer ta mig fan aldrig något nytt, men jag ä nog inte ensam om att tycka så....
Dagarna är lika, man går upp kokar kaffe, fixar sig går till skolan eller jobbet.
När de är slut går man hem, tar en dusch vilar eller pluggar kan det hända något roligt....?





Ja vi kan också ta såna bilder...

Detta är till dig Maria
Jag minns när vi gick på skolan vi tyckte inte om varandra för fem öre och när vi har tänkt efter så vet vi inte varför antar att det var en massa missförstod och så vidare som det kan bli. Sen började jag jobba på samma jobb som du och vi hittade varandra. Jag är ärlig när jag säger att du betyder väldigt mycker för mig älskade vän, du finns där och jag finns där för dig. Tillit till dig har jag till 100% du är en människa som jag inte vill förlora



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0