Kaffe, pms, och plugg

Är som sagt hos min mamma över helgen, hon förhör mig på tenten snäll som hon är. Fast hon har gått och blivit sjuk och jag hoppas verkligen inte det är något som smittar. Med tanken på att jag redan har varit sjuk så slipper jag faktiskt det nu. Jag känner mig stressad som tusan just nu fast jag vet mycket väl att jag bara mår värre om jag går runt och stressar upp mig. Min dag idag ser i alla fall ut PLUGGA och plugga.

 

Hade svårt att somna i natt jag hatar att ha mens, den sista tiden får jag såna smärtor så jag viker mig dubbelt, läkaren sa att det har att göra med att jag är stressad och inte mår så bra kanske ligger något i det. Så han sa att det enda som hjälper är att du inte stressar och mår bättre. Hmm tänkte jag det är Emma du säger detta till, jag är typ alltid stressad men jag sa att jag skulle jobba på det. Den 11 är den STORA tentan då hela kursen ska sättas på prov och den ska jag allt klara vill jag lova.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0