Kalla det vad fan du vil


Jag intalade mig själv idag att jag skulle komma i säng i tid detta höll jag tyvärr inte. Och jag borde faktiskt vara så där lagom trött med tanken på att jag har pluggat som en tog idag, och ännu är jag inte färdig. Denna helgen blir som den andra att man får plugga man vill ju känna sig trygg när man sitter och gör slut tentan det är den tentan som avgör kursen, och då vill man ju ha sina kunskaper och också visa dom.


Nästa helg har jag och Maria i alla fall planer på att dra ut och jag hoppas också det går i bruk. En helg med roligheter är aldrig fel och nu känns det som att det var ett tag sen jag hade en rolig helg.

Börjar nya ämnen snart i skolan och jag ska läsa två av dom, jag hade turen att ha en snäll människa som lånar ut sina böcker då sparar man lite extra pengar vilket aldrig är fel.  Imorgon är det halv dag i skolan jag och Anette ska sitta kva ett tag och fin slipa på arbetet vi håller på med, vi fick en hel del gjort idag och jag kände hur min skalle höll på att gå sönder efter ett antal timmar framför data skärmen.

För övrig ? ja jag känner mig stressad vilket jag inte borde göra jag ligger inte efter men ändå har jag en oro i i kroppen som gör mig stressad. Stress drar som sagt igång andra faktorer, jag är trött eller jag känner mig trött för när jag väl ska lägga mig ner och sova så somnar jag inte. Huvudvärken som aldrig släpper heller ja det finns många faktorer som påverkas av stress.


Men nu ska jag snart göra mig klar för sängen och läsa min bok som jag snart har läst slut kalla det vad fan du vill . fick den i julklapp en mycket bra present måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0