Måndag


jag skrev fel på ett av inläggen det är inte alls den 11 de stora provet är utan den 18

Hamnade i ett roligt samtal igår jag satt där och bet mig i läppen och tänke att den där killen är inte klok i huvudet men sen log jag mot honom och sa en del märker inte att dom rent av är störda i huvudet. Han gav mig en sån där blick och sen sa han vem menar du . Jag garvade inuti i min skalle och sedan sa jag åter igen bevisar personer att dom inte inser att dom är störda.


Helgen har varit helt okej, fast seg som kola, jag har bara pluggat. Jag hade gärna varit på Marias fest i lördags men jag insåg att jag måste ha focus på tentan. Var ju ute förra helgen och förra igen och ja en del helger måste man ha för att plugga och göra saker man inte hinner. Jag känner mig rent av som en zombie en del dagar känner att tiden inte finns där som jag vill. Och det här med att lägga mig i tid det måste jag bättra mig på , men jag inser nu att det kommer dröja några veckor till innan jag kan lägga huvudet på kunden och säga åhh i morgon får jag sova ut det känns som om det är år och dar sen jag var ledig en hel dag. När jag fyllde 18 skrev min syster på ett kort "det är inte bara roligt att bli vuxen det är också tufft" Ja visst är det tufft jag jobbar på som lejonet i afrika som är på jakt efter sin föda. Men jag är glad att jag står där jag står idag jag har kommit långt för att bara vara 22 år. När jag började första ring på gymnasiet trodde jag inte ens att jag skulle palla tre år men den 12 juni 2007 stod man där med klassen och skrek så att dagen efter hade man en himla smärta i halsen. Jag trodde också att de skulle dröja länge innan jag fick jobb men det rullade på bra. Nu står jag här med ett jobb och så utbildar jag mig till undersköterska det kan med andra ord inte bli bättre . Eller jo rent allmänt önskar jag att jag mådde bättre hade mer balans över mig själv och inte var en orolig själ. Jag vill kunna må bra men rom byggdes inte på en dag. Och jag vet att den enda som kan få mig att må bra är jag själv jag vet


vet ni en sak jag är inne på ett par nya skor INGEN. nu vet jag att det är speciellt två gossar som höjer på sina ögonbryn Patrik och Sebastian. Men Killar förstår sig inte på skor och skor är inte tråkiga , jag får en ström genom kroppen när jag testar skor , speciellt när jag kommer hem med ett par till min samlig :) känner mig rent av som ett ban på självaste julafton. Man kan aldrig få för mycket av skor inte när man heter Emma Ottosson


shoes shoes







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0