Metall

Jag bär på en ilska och sorg och jag skyller allt detta på en person. På grund av dig kommer de ta en längre tid att få tillit till andra människor igen. Jag kan utan att ångra det säga att jag hatar denna människa. Jag vet inte hur jag ska skriva vill inte skriva för mycket information men jag vill ändå skriva ut min ilska som jag går och bär inom mig.


Det började samma år som jag var 19 år, jag lärde känna dig vilket idag jag ångrar bittert. Det som sedan hände förstörde en del av mig själv. Efter en lång tid tog jag mod till mig och tog kontakt med dig och berättade vad som hade hänt. Du sa då att * jag finns där för dig och vill du prata står jag där med öppna armar* Vid den studen svalde jag allt du visste att jag redan då var svag och du utnyttjade det till 100 % och idag ångrar jag faktiskt att jag ens berättade det för dig. Men jag ansåg att det var min skyldighet att berättade det för dig, men jag inser nu att det var något jag inte skulle göra. jag inser nu att du är samma människa som du var då du blir med andra ord aldrig vuxen.

Jag är inte ledsen eller arg att vi nu har sagt upp kontakten helt, det var mitt val det vad jag som bad dig dra åt helvete. Det är ord jag även håller fast vid, när jag ringde dig för ett tag sen och ställde dig mot väggen och frågade vad fan du höll på. Att du ens kan gå och säga att jag hittade på en sådan sak, man ljuger inte om en sådan sak  och jag hörde på din röst när du sa * jag har inte sagt det * man hör på en del när dom ljuger och du är ett jävla bevis på det. Jag har som sagt en säker källa och ett bevis på att du har sagt det du har sagt Och jag blir så fly förbannad att du nekar till det.

Jag tycker du ska stå för att du satt och pratade skit om ditt ex till mig. Det är skrattretande att du sedan går till henne och snackar skit om mig. Och du fortsätter att neka allt du är fan skrattretande. jag tycker synd om ditt ex för hon verkar vara en jätte snäll och bra människa vilket DU inte är värd. Så mycket skit du pratade om henne det gör mig spyfärdig. Du är en sådan människa som förtjänar att vara ensam, och det är ju så roligt när du sa att att du är
attraktiv. I mina ögon är du en äcklig typ jag skulle inte ens kolla på dig om jag hade så mycket alkohol i kroppen att jag inte ens kunde gå. Du har ALDRIG vart en kille som faller mig i smaken, jag gjorde ett misstag när jag var 19 år det är något jag aldrig kan få ogjort hade det gått hade jag gjort allt som stod i min makt för att få det ogjort.

Du är rädd, rädd för att bli ensam kvar, alla förtjänar att hitta kärlek men det gör inte du. Du är ett monster och jag ryser i hela kroppen när jag ser hur du
manipulerar alla dessa flickor du gör mig spyfärdig.



Skolan snart, slut tentan känner mig redo efter skolan blir det hem och städa och fixa. jag funderar starkt på öppna mitt vin och lyssna på musik ikväll bara koppla av för det är jag värd. Jag är också värd att få några dagar ledig och åkta bort



Kommentarer
Postat av: Nina

Om du längtar bort till värmen så kika in på min blogg. Den är full med sköna sommarbilder från Australien där jag bor med 3 andra i en liten studio mitt i city. Sjukt trångt men ännu sjukare vad roligt vi har!!!

2010-01-18 @ 07:27:11
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: sara

Det finns idioter till allt vännen men du är stark

2010-01-18 @ 21:37:28
Postat av: Sofia

Kram.

2010-01-19 @ 00:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0