Nostalgi

Nöjd med dagen som varit, fast jag bara har pluggat och hjälpt mamma att fixa hon flyttar ju till kalmar nästa helg. Nu är jag så nöjd att jag kan ligga här i sängen och ha ett bra samvete , i morgon är en ny dag och då blir det plugg igen och senare på kvällen drar jag hem till Kalmar igen. Lägga mig i tid (försöka) jag börjar fundera på om jag har insommnia för er som inte vet vad det betydet så är det sömnsvårigheter jag känner mig aldrig utvilad . Jag kommer alltid upp i tid och så vidare tröttheten kommer senare under dagen, och efter en dag på jobbet eller skolan är jag så trött när jag kommer hem, men när jag väl ska sova så somnar jag inte vilket är rätt jobbigt i längden tycker jag.


Vad gör jag nu jag lyssar på kings of lion låten fans :) vilken röst älskar rösten blir genom varm av varma känslor sen är det nostalgi över låten.


När jag tänker efter så minns jag inte när jag var riktigt ledig sist :S med riktigt ledigt menar jag att man är ledig i några dagar, man är inte stressad. Riktigt ledig är man när man gör vad man vill, man mår bra och känner ingen stress och ja det var ett bra tag sen jag var det, så riktigt ledig vill jag ha ganska snart de skulle jag må bra av



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0