Plugg tills man ser dubbelt

Milda matilda vilken lärorik dag det har varit idag jag känner mig riktigt nöjd med Anettes och mitt resultat av två arbeten. Dessa arbeten tog  7 timmar att få ihop och då är det klart man får ett bra betyg som man förtjänar. Slutade skolan tidigt idag vid 11 tiden sen gick jag och Anette upp till dator och satt där efter en massa timmar vid dator kände man sig sjukt trött i huvudet men nu är det klart och nu kan jag ha focus på slut tenta på måndag.

 

Är Hemma på Öland denna helgen också här är det full rulle för mamma flyttar nästa helg. Jag har hjälpt henne att ta ner hyllor och mer lär det bli. Nu sitter jag här i soffan och dricker kaffe ska snart sitta under en filt och börja plugga jag känner mig redo och taggad inför måndagen men just nu har jag en trötthet som är att duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0