pyrogen, apne, dysfagi, arytmi, insommnia, hematemes, pneumani


pyrogen,  apne, dysfagi, arytmi, insommnia, hematemes, pneumani bara några av alla dessa ord som man nog kommer få på provet men jag är hel nöjd för idag och jag känner att detta kommer jag att fixa lätt som plätt.


Snart blir det hem till Kalmar igen varit en bra helg hos min kära mor på Öland. Ja men visst har jag haft roligare helger men man kan inte alltid ha roligt som man brukar säga. Men nästa helg har jag planer på att ha fest hemma hos mig :) ska prata lite med Maria och bilda fina planer =) jag längtar till nästa helg för det blir en helg utan plugg vilket för mig är underbart. Och med andra ord är jag värd en helg med en massa roligheter så det så



Jag sitter och lyssnar på sabaton och jag biter mig i läppen och blir avundsjuk på Sebastian för han har sett dom live och inte jag den dagen då även jag får se dom live den dagen kan jag sluta vara svarsjuk på Sebastian.


Jag har fått kontakt med en person igen gör mig faktiskt glad, vet faktiskt inte vad som gick fel sist

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman du är för söt

2010-01-18 @ 06:08:20
Postat av: Emma

tack snuttan, fika någon dag?;)

2010-01-18 @ 07:24:30
URL: http://feelthefear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0