Rock me

Bilder i från helgen


Jag var kanske lite onykter men lika cool är jag för det...


Mia och jag vågar bjuda på oss själva för det är sådana vi är ....
sen vill jag bara säga att maria betyder jävligt mycket för mig



Mia är grym på att öppna flaskor .....



Vi är som sagt coolast i hela kalmar......



Min kära vän wattana var här också.....



Alexandro och Mario tittade förbi en stund också ......


Och jag var redo för en rolig kväll ute.....



Johnny en vän till wattana snäll och trevlig kille....



Ju mer dricka ju mer roligare bilder ........



Och dessutom blir det mer skratt åt det mesta .......


och nu är jag på ett sådant där humör igen, jag orkar inte vara social och jag ber om ursäkt för det.
Jag vill bara sitta i min ensam och tänka på allt ja jag vet det för inte saken bättre jag vet








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0