Slut som människa

Urk vilken dag det har varit än så länge, det börjar med att mjölken var slut, och kaffe utan mjölk finns inte i min värld. Då får det lika gärna vara, så jag struntade i kaffet i morse och nästan sprang till skolan och köpte kaffe med mjölk jag lovade jag nästan kastade i mig kaffet.

Haft medcin idag igen man sitter ju nästan där som ett frågetecken när han börjar med sitt prat och lever, hjärta och hjärna. Han är en jätte bra lärare men jag tycker det är lite överkurs över det hela. Nu håller vi på med grupparbete och jag och Anette hamnade i samma grupp hon är en duktig och snäll människa. OCh vi kommer bra överens och funkar i grupp. Nu är jag slut som människa och ikväll jag måste göra uppgifterna men det inte alla jag orkar inte det. Jag är sjukt trött och just nu skulle jag bara vilja gå och sova en stund, vilket jag också kommer att göra

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah ajobbigt med sånna dagar när saker går fel, de e aldrig kul! :/

vad tycks om mina bilder?

kram

2010-01-14 @ 15:12:31
URL: http://emmylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0