Snö

Jag bjuder faktiskt på denna bilden


snöar i kalmar nu igen :O nu vill jag ha en gnutta sol och värme för det behöver jag. Är ledig tills på torsdag eller vi får inte säga att vi är lediga utan att vi har självstudier så min kväll blir framför burken med en massa uppgifter visst låter det otroligt härligt  *host*

 

 

Jag har fått veta att min syster med familj kommer hem till Sverige snart det är lycka. Jag hade gärna åkt till dom lite ny miljö hade gjort susen i kastrullen.

 

 

 

 

mobilen ringde i natt det var mr dickhead kalmars mest kända asshole, jag svarade med avsmak och frågade vad han ville. Han började prata på som om ingenting hade hänt, jag bet mig i läppen och tänkte för mig själv att jag inte skulle säga något elakt. Men mest av allt vill jag slita honom i bitar och spotta på honom och tala om hur mycket jag verkligen hatar honom. Jag ångrar att jag vart hans vän när jag nyss hade fyllt 19 vårar jag visste redan då jag kunde verkligen känna att han var en ond människa. Där låg jag yrvaken i sängen med idioten i luren jag räknade får i tystnad och önskade att mitt batteri hade tagit slut. Jag log för mig själv för jag visste att han vad han ville, jag insåg att han inte kunde ta att han ännu en gång hade blivit dissad. Jag minns vad han sa en gång att jag skulle vara glad som hade en sådan vän som honom för det fanns många tjejer som ville vara nära honom. Jag minns hur jag skrattade för mig själv åt hans självsäkerhet jag menar killen vet ju inte ens vad ärlighet är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0