Söndag och jag är seg som en gnu....

Sitter hos kära mor nu i hennes nya lägenhet, jag är seg så otroligt seg sen igår men det var allt en lyckad kväll måste jag säga. Fast jag kanske drack lite för mycket av det goda men jag hade roligt i alla fall när jag och Maria steppade loss på the rock vi fick en massa blickar men vi börjar bli vana vid det. Det är nästan som mia säger får man inte dansa på the rock? dom har ju en skylt där det står no smoking då kanske de borde finnas en skyllt där det står no dancing haha ja vad säger man om våran humor. Den kanske inte är av denna världen och det kanske inte är många som förstår sig på den? men vad gör de? jag skrattar åt den i alla fall så det så...



Just de jag och Maria tog en massa coola bilder igår på hennes cam här kommer dom


Det här är jag och min tvilling (jag har hållt det hemligt länge nog nu)
Men jag har en tvilling syster som sagt


Maria det ser ut som att du har en fitte i facet haha vi skrattade så vi
höll på att tappa förståndet... hmm men det har vi ju reda gjort haha


Jag med ett enda öga....


Hell yeha snygging



Min favorit måste jag säga... ja just de mia och jag har haft samma hemlighet
nämligen hon har också en tvillingsyster




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0