Stanna i mina armar och låt mig känna värmen från din hud....


Låt solen komma till mig också, jag känner mig sjukt ostabil just nu ikväll jag vill också må bra på riktigt. Jag känner att jag drar mig undan det syns tydligen rätt tydligt på mig att jag är nere i botten och det vill jag inte. Jag hatar att visa mig svag det är det värsta jag vet. Men detta menar jag inte att jag är hård som sten jag är en snäll människa jag är nästan för snäll det har jag i alla fall fått höra ett antal gånger.

 

Och nu är jag en sådan där människa som lyssnar på deppig musik .
Jag vill ut och gå en lång promenad med någon som får mig att må bra
Någon som förstår mig någon som något sätt mår som jag

 

denna sjöng jag i fredags i smyg ingen som hörde TUR vad väl det
dock sjöng jag refrängen förlåt mig, jag skyller allt på min granne jag drömmer hemska saker på grund av hans musikval

 

 

 

 

 

Shine on, shine on :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0