Underbara dagar

Mia och Erik

Jag tänker börja min helg åt andra hållet om ni fattar vad jag menar haha
Drog till mia idag vid 3tiden och hämtade mia saker jag lämnade där igår, Hos mia var självklart hennes ponke Erik också. Vi tre bestämde oss för att köpa pizza med FETAOST fast jag var ju den enda som ville ha det. Efter att ha varit där en stund körde Erik hem mig snäll som han är, och då kommer jag på att jag hade kvar min plånbok där. Så några timmar senare fick jag dra dit igen och hämta den.

 

Drog till mia igår (lördag) Möte upp Mia och Erik på supermarket, där beställde vi mat och virke tills maten. Vi drog hem ät lite och sedan fixade vi till oss för fest. Vi var bra bakom flötet när gästerna kom men jag hade en skit bra kväll. Kvällens roligaste

Ser en bil komma jag tror att det är tjomme så jag och mia springer till bilen och knackar på rutan. Där sitter en kille som ser rädd ut han måste ha trott att vi var galna :) haha senare under kvällen träffar vi honom på the rock.

 

senare  stack jag mia och christian till km vi satt vi ett bord med två andra minns inte deras namn :S kommer bara ihåg att mia sa att han hade något i näsan (stor näsring )

 

Sedan drog vi till the rock ;) där tappade jag ögonen flera gånger må ni tro ;) där finns det killar med stil :D

 

 

I torsdags åkte jag till dessa människor i jämjö för att fira nyår Träffade en hel del nytt folk alltid trevligt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0