Virrig och trött


Rock me vad sur jag är på mig själv just nu. Jag var helt säker på att jag började tidigt idag i skolan. Men när jag kollar på dexter står det 12.30 jag ville just vid den studen slå huvudet i väggen. Men för att vara på den säkra sidan kollar jag sedan på schemat på dexter och där står det en helt annan sak, jag var virrig. Skickade iväg ett sms till Anette och mycket riktigt jag börjar vid 12.30 rock me two steps again säger jag. Maria tycker jag är ett psyko som inte går och lägger mig igen men jag vet hur jag blir om jag gör det. Jag blir så där seg och så vidare om jag gör det. så med andra ord får jag vara vaken nu fram tills skolan börjar. Jag ska diska och hålla på börja med medicinen jag har tills på torsdag på mig och göra det så jag hinner med andra ord.







Men ser man på ... Jag för mer än två år sen... Visst är jag för jävla söt...
Lockigt och långt hår.. och se där ja jag LER ju wiooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0