Snökaos

Snökaos i kalmar stad, jag som faktiskt hade lite hopp om att våren skulle komma sakta men säkert. Men i måndags hörde jag i skolan att de skulle bli mera snö. Jag trodde då att jag lite gör väl inte så mycket men då visste jag inte vad som låg i luften. I går på dagen blåste det upp kalla vindar och snön föll med dunder fart satt inne i skolan vid det tillfället och jag hade ingen lust att gå hem i det vädret. Visst vi pratar bara om 5-10 minuter vilket det tar att gå hem men jag insåg att dessa 5-10 minuter skulle ta ett x antal minuter mera jag kunde se mig själv gå omkring i snön och svära för mig själv. Idag blåser de dock inte lika mycket men det är snön det är så mycket. Hör att plågbilarna är ute och jobbar för fulla muggar. Dock finns de  gubbar som öser upp all snö på trottoaren vad hade dom tänkt att vi människor som går ska gå? mitt i vägen eller? detta kanske bara är en liten sak men jag blir SUR

Jag har insett att mitt humör känns helt okej idag, känner mer glädje än sorg idag det är en underbar känsla. Med tanken på att jag inte minns sist jag var riktigt glad sist. Ikväll ska jag njuta och det är skönt att vi är lediga i morgon. På kvällen blir det som sagt bowling och sen krogen Maria och jag skulle höras av under kvällen *smile*


Insåg att jag är ute mer än vanligt nu, kan bero på att jag alltid har så grymt roligt. Och Maria och jag är rätt lika vi står för att vi kan dricka lagom lite och bli fulla på det. Med tanken på att vi är lika små och väger lika mycket. Sen släpper vi alltid loss när vi är ute det kallar jag att man vågar bjuda på sig själv .


Förra helgen hade jag som sagt en liten minifest, min nya granne kom ner en stund med två vänner. Dom bjöd på något äckligt wisky *dom sa att de inte smakar som vanligt wisky * det hade dom rätt i det var ännu värre. Senare under kvällen kom Wattana och Jonnhy , jag och Jonnhy snapsade ren sprit vilket vi fick känna av senare under kvällen. Wattana försökte spela på gittaren som saknade massa strängar. Mia och jag bjöd på våran egna dans slutade med att hon hamnade på golvet och jag efter. Fast det inte var så många som kom (på grund av att jag informerade om festen lite sent) så var det himla roligt.

Vid 22 tiden drog vi in till stan vi drog till Johnny en stund han bor ovanför Palace konstigt nog så trodde jag att man skulle höra jätte mycket ifrån Palace men det gjorde man inte och hans hyra var mycket billigare än min. sen drog vi i alla fall ut vi träffade upp chong på vägen en snäll kille . Vi drog till km och köpte dricka och slog oss ner vid ett bord. Jag började känna att spritem gjorde mycket med kroppen helt plötsligt såg jag två wattana :P haha. Maria gick och rökte och jag satt kvar med pojkarna fråga inte vad vi prata om för det minns jag inte. Sedan fick Chong ta mig till Maria pojken måste tyckt jag var jobbigt han fick vara min vägledare haha.

Maria och jag drog sedan till The rock där träffade jag Martin Johansson från borgholm han var lika full och glad som jag härligt haha. Sedan gick vi till olaryes maria och jag ser MOS jag försöker få kontakt genom att säga hej martin och efetr en stund sa han hej sedan fick jag höra att han tyckte vi var jätte fulla. Tror det handlar mera om att han är blyg :) haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0