- Tröttare än tröttast

Har verkligen haft det skönt under mina två lediga dagar, och i morgon blir det jobb igen. Börjar 07.15 och går till 14.00 jätte skönt med ett kort pass. Blev stan idag med mamma, vi åt ute kycklingfile med klyftpotatis med beanässås riktigt gott var det. Sen var det ju REA på stan också och sånt älskar jag, ja med andra ord en super dag.


Men nu är det kväll och ja det har blivit så att jag hatar kvällarna , då kommer alla tankar och jag orkar ärligt talat inte med dom.
Fast snart är det helg och jag är ledig, jag har jobbat tre helger i rad och denna är jag ledig underbart. Jag och Maria ska umgås hela helgen och ja jag behöver inte skriva vad vi ska göra ;) *blink*


Just det Mia har taggat mig på en del bilder på facebook , dom är inte nya precis HAHA!



Första året på Gymnasiet
Jag var 17 år och Mia 16


Första året på Gymnasiet här med, har ett minne av att Frida tog dessa bilder


Jag 18 år är rätt så söt här måste jag säga ;)


Behöver jag säga något, vilken bild :O kolla min härfärg dock ser det värre
ut än vad det är. Och Jag känner mig jätte liten när jag står bredvid Danil


och nu när jag ändå håller på , så kommer de flera bilder!


Anette (en jätte bra klasskompis) och sen jag :P


Jag och Jessica 2004


Maria och jag hos Eva och jag hade kjolen åt fel håll vilket jag upptäckte när Marias bror sa det HAHA



Mia och jag



Jag och Maria


Fan vad man ser ut :S men var en bra kväll i alla fall!



Haha en bra kväll som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0