Borde jag kanske sakta ner....




Jag är bajstrött nu, inte konstigt har jobbat många dagar i rad nu. och igår märkte jag att jag är trött. Fast idag är jag bättre igen. Och jag hoppas dagen går fort för efter passet på jobbet ska jag till Maria och då blir det en och annan Öl. Denna vecka jobbar jag bara tre dagar jag är mega glad för det och jag kan stolt säga att jag är värd det också. Alla på jobbet, jobbar och kämpar alla mina kollegor är värd en massa guld vi är duktiga.


På tisdag åker jag till Mamma , är där tills på onsdag kväll. Ska njuta av mina lediga dagar. I helgen blir det roligheter igen med Maria .




Min vecka
måndag - jobb 08.15-15.30
Tisdag - LEDIG
Onsdag - LEDIG
Torsdag - 07.00-14.00
Fredag 07.15-14.00
Lördag - LEDIG
Söndag LEDIG


Snart LÖN
underbart!




Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

njut av din ledighet riktigt ordentligt nu Emma :)

2010-07-21 @ 11:38:44
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0