Det där extra

Dags att skriva av sig lite, vi får se hur det går , kommer väl skriva alldeles för mycket och sedan kommer jag tycka det är pinsamt. Men jag måste ju vara ärlig, för jag är en ärlig person.

Det där extra ni vet, som en person kan ge en annan person, det där extra har jag inte fått uppleva mycket. Det jag vill säga är att det finns en person som fick mig att känna det där extra på en gång, kom nästan som en bomb, och jag vart nästan lite rädd när jag tänkte efter. Vem var han som kom och fick mig att känna den där extra så där snabbt. Det var alldeles för länge sen jag träffade den här personen , varför ska det som är så bra vara så långt bort.


Ja hur ska jag förklara detta nu?
Jag vet inte hur jag ska förklara , jag vill ju att personen ska förstå att det är om honom jag skriver om. Om jag säger lampor i skogen som slocknar i skogen förstår han då? eller måste jag kanske vara mer i detalj FLYGANDE RÅDJUR. Nu kan jag nog inte komma på något bättre, som gör att personen förstår . Jag saknar dig







Till en annan sak
Du är ett bevis på att det finns idioter
Du är en orsak som gör att man får svårare att lita på folk
Jag gjorde rätt när jag skrev att jag inte vill ha någon större kontakt med dig mera.
Du var ändå inte så jävla trevlig när allt kommer omkring.
Jag vill faktiskt inte se dig mera, men det blir svårt
Du kommer börja i den skolan som jag går på , jag tänker inte sprina när jag ser dig.
Men frågan är om jag ens kommer säga hej
Jag är glad att jag bara har 4 månader kvar sen är jag klar med utbildningen
och då slipper jag gå runt och oroa mig för att du ska stå i ett hörn och anfalla
Dra du åt helvete




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0