Du är precis som jag...

Vi har så ont om tid
ingen vila
ingen rast
vi har så ont om tid
och det här är verkligen fel plats
ja, jag släpper taget nu
vill inte klibba fast
jag släpper taget nu
för det här är verkligen fel plats
verkligen fel plats

och jag blir verkligen så glad
för du är verkligen precis som jag
och jag blir verkligen så glad
för du är verkligen som jag
som jag
som jag
som jag
som jag

vi har haft så ont om tid
nu har den runnit ut
vi har så ont om tid
men i några få sekunder står vi ut
världens snabbaste beslut

och jag blir verkligen så glad
för du är verkligen precis som jag
och jag blir verkligen så glad
för du är verkligen som jag

och jag blir verkligen så glad
för du är verkligen precis som jag
och jag blir verkligen så glad
för du är verkligen precis
som jag


Försöker på tag i min mamma men hon vill inte svara :P antar att hon har mycket viktiga saker för sig :P haha. Nå väl nu sitter jag hemma och dricker kaffe, känner att jag börjar få huvudvärk snälla försvinn och det är nu. Ska snart tillbaka till jobbet och jobba kväll, i morgon får jag sovmorgon för det förtjänar jag om någon ;). Och då ska jag även passa på att hinna till bolaget och köpa ÖL guttans ;)



Och jag kan inte sluta tänka på det jag drömde i natt, jag blir bara rädd när jag tänker på det. Tänk vad en dröm kan sätta spår och göra en livrädd, ja för det är just det jag är nu. Emma din trams skärp dig nu, det var bara en dröm.

Nu ska jag fortsätta terrorisera mamma ;) men hon lär inte svara . Så jag får sitta här jag vill bara att tiden ska springa iväg FORT som fan helst ;)



Och här kommer en bra låt i alla fall i mina öron ÄLSKAR DEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0