En man som ser världen på samma sätt när han är 50 år som när han var 20 år har slösat bort 30 år av sitt liv.

En del människor får mig att skratta högt, fast jag visste att du skulle springa tillbaka med benen på ryggen. Det måste dessutom kännas jävligt när jag knuffar bort dig


Har turen att vara ledig idag med, känner mig inte så pigg idag :( sov inte så bra i natt. Och så ringde jobbet tidigt och frågade om jag kunde hoppa in och jobba idag. Men jag är ledig idag och har en hel del att göra så jag sa att jag inte kunde. Jag känner verkligen att dom dagar jag är ledig vill jag också vara ledig och njuta. För i morgon har jag ett pass 08.15-18.00 och då vill jag vara pigg och kry som sagt. Är fortfarande hos mamma, men ska åka hem i kväll. Min rygg gör ännu ondare idag, kanske ska man ringa doktorn och kolla upp det? jag får se jag väntar i några dagar och blir det värre blir det ett besök på sjukhuset men jag hoppas inte att det går så långt .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0