......

Varit så otroligt varmt i natt, vilket har gjort det svårt att somna och jag tror inte jag har varit ensam om det. Idag har jag ätit frukost på altan, lyssnar på iron madien på högsta nivå för det är sommar för mig. Och tänka sig jag har en vit klänning på mig idag, för två år sen skulle jag inte ens ta på mig en klänning men jag har ändrat mig ( ja de får man göra ). Och ska jag vara ärlig vet jag inte hur många klänningar jag har köpt iår och det är lika bra det.


Det är såna här stunder då man vill bo på Öland och extra jobbigt är det när mamma inte bor kvar på ön. Men det blir några besök på Öland i sommar det är en sak som är säkert. Ett besök på strand dricka en kall eller två eller varför inte 10 st :) haha. Öl smakar som bäst på sommaren , det är likadant med vattenmelon, käkar det som en galning gottigotti ;).



Jag har sagt till mig själv att jag ska nå toppen på berget och le åt världen
Le ett ÄKTA leende, det kommer men när vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0