Come on and give me some more Oh yes I like it Screaming like never before

Hade den korta passet på jobbet idag och det gick fort. Jag gick och klagade på att det var varmt, det borde vara olagligt att man ska jobba i den värmen .Efter jobbet gick jag hem la mig soffan och somnade, vaknade av att min mobil ringde. När jag svarade sa det klick gillar icke folk som busringer.



 

Vad har jag annars gjort? jag fick mig ett gott skratt när jag kollade min mail. Har fått ett gratis erbjudande om kattmat, för det första har jag ingen katt och för det andra HATAR jag katter.

 

Sen har jag suttit ute på altan och läst och självklart en kopp kaffe och massa glas vatten!

 

I morgon jobbar jag kväll och på lördag har jag den där jobbiga turen 08.15-18.00 och på söndag delad tur, låt dessa dagar gå snabbt. Nästa vecka jobbar jag bara tre dagar SKÖNT, jag ska njuta av mina lediga dagar. Och på måndag ska jag och Maria dricka öl och njuta vi är båda lediga på tisdagen. Sen berättade Maria att Eva har skaffat pool och självklart ska vi dit och bada, får se vilken dag det blir hoppas de blir snart i alla fall.

 

Maria får mig att må bra, hon är inte som alla andra och det är därför jag tycker så himla mycket om henne. Vi har en förmåga att gå fram till par när vi har alkohol i blodet.

Det kan låta på följande sätt!

Vi - Hej är ni typ kära

Dom - Ja det är vi

Vi - Ska ni gifta er och skaffa barn

Dom - kanske vi ska framöver

Vi - Fan vad nice, vi vill också bli kära i någon

 

Fast det här med att gifta sig, jag tror inte jag vill gifta mig i dagens läge vill jag inte gifta mig. Och ska jag gifta mig någon gång, ska det vara ett onormalt bröllop jag ska nämligen ha svart klänning eller en röd, så nu vet ni det.

 

Min mamma är coool igår köpte hon en klänning med döskallar på min rockiga mamma !

Jag köpte också en klänning med döskallar på, och även ett par skor med döskallar på skit fina ;)

Fick bli ett nytt nitbälte med för jag är cool

 

 


 



 


 


 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0