......

I morgon har jag namsdag 23 juli
Emma är ett Tyskt namn som betyder "den höga".


Men idag är det den 22 juli och jag är vaken och klockan är snart 06.15 och jag är mega trött. Börjar jobba om en timme och jobbar till 14.00 en helt okej tid måste jag säga. Har samma tur i morgon och sen ska jag njuta av min lediga helg. Ja det är bara två dagar, men det är mycket för mig. Jag skulle mer än gärna ha många dagars ledigt och åka bort, och jag hoppas det händer snart också.


Igår stod jag och kollade på ett par skor på monkey tror affären heter så. Jag testade dom, jag gick i dom , jag höll dom i handen ett bra tag. Sen fick jag en tanke, vad ska jag med ännu ett par skor till, jag har nästan ett par likadana hemma. Jag trippade fram till hyllan ställde tillbaka dom och gick snabbt ut (i fall jag skulle ångra mig) men det gjorde jag inte.

I stället köpte jag lite på super REAN

Två par byxor dom kostade 50 kronor st och dom vart skit fina och satt väldigt bra!
3 örhängen alla tillsammans kostade 25 kronor, sen hittade jag en jeans jacka på barnavdelningen och den kostade 50 kronor, två snygga kjolar en för 60kronor och en för 50 kronor. Sen lite andra tröjor som kostade 50 kronor hittade till och med en för 35 kronor. Får ofta höra hur jag har råd med alla kläder, skor och väskor, jag är smart jag handlar på Rea och går i affärena i flera timmar. Sen fick jag för mig att klippa mig, vill ha ännu kortare , men mamma sa att hon tyckte jag skulle vänta och det hade hon rätt i , jag väntar i en måndad, då man kan göra mer med mitt hår. Och jag är faktiskt nöjd med min frisyr nu , den är så där busik och rockig ;) .


För er i kalmar som vill veta vad REAN är så ska ni gå till

Bikbok
Hm
New yorker
HM
Lindex
Monkey

Fast det finns inte mkt kvar nu när jag har varit där en hel dag ;) HAHA

Nu ska jag dricka kaffe och gå till jobbet snart, sen hem till Maria efter mitt pass, Hon ska jobba kväll. Och när hon är iväg och jobbar, lånar jag hennes dator, och även hennes tv och sitter där tills hon kommer hem vid 21.00. Hon har lyxe att vara ledig i morgon, men jag har en rätt smarrig tur går ju bara till 14.00 så ska inte klaga.



 

 

Jag saknar den där människan

Du har det där speciella S

 

 

Fick ett sms kl 03.00 i natt

stod : Är du vaken

Jag svarade : Ja nu är jag det din jävel!

 

 

 



Sånt här är alltid lika roligt







Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

new yorker är min favorit här i Kalmar! rean är superbra där! eftersom kläderna är billiga redan ifrån början!

2010-07-22 @ 09:36:20
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0