Hej jag är ett spöke

Suck jag är trött och jag känner mig som 110 år,
idag har jag den där turen 08.15-14.00 sen är jag ledig och börjar nästa pass vid 17.00-21.00 blir bara trött när jag tänker på det. Fast igår gick dagen ganska snabb, men stressigt ja det var det verkligen.

Igår vart jag moster igen till en Elsa och Aron. Nu har man fyra sötningar Isak, Love , Elsa och Aron. Och sen vill jag bara säga att min syster är 25 år inte dåligt att ha fyra barn i den ålder.

Nu på måndag efter jag har slutat jobba , ska jag till Maria och dricka öl. Sen blir det utgång för vet ni? jag är faktiskt ledig på tisdag ja ni hörde LEDIG och det ska jag vara också.



Om jag orkar ska jag måla naglarna när jag kommer hem ikväll efter mitt kvällspass har faktiskt köpt ett nytt;).
Men jag vet hur det blir, jag kommer ta en runda i skogen på stensö  och koppla av , sen hoppa i sängen på en gång. Ja till en annan sak har jag massa tankar i min kropp, mamma säger att jag inte ska vara orolig. Men det är inte lätt när man är en orolig själ.


Ingen kan allt, men alla kan något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0