I say no , and you say yes

När jag var liten trodde jag att gatan jag bodde på var hela världen!

När jag var liten trodde jag inte att ondskan fanns

 

 

Jag är trött idag, klockan är snart 06.30 och jag börjar jobbad vid 07.15 . Sen när jag kommer hem vid 14.00 ska jag se hur mycket lön jag har fått denna månaden hoppas på en stor lön ;).

 

Den 23/8 börjar jag skolan igen, ja jag tror det var den 23 i alla fall får nog kolla upp det en gång till!

Vart har sommaren tagit vägen? jag har inte fått njuta tillräckligt, fast den har varit helt okej.

Jag har gjort en hel del faktiskt :) and I like it!

 

Denna helgen som kommer jobbar man IGEN

Varit ledig en ENDA helg sen jag fick mitt schema .

Men som sagt mitt nya schema är mycket bättre I LIKE IT!

ledig torsdag och Fredag och då ska jag till min mamma, om ingen annan vill hitta på något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0