Jag vill bara säga

Att jag är trött, och har för mycket tankar i min skalle idag!
Om det är bra eller dåliga tankar, det håller jag för mig själv!

Passet på jobbet gick snabbt, men känner mig ändå helt slut i kroppen.
Ryggen värker, handleden gör ont as hell och foten ja det ska vi inte prata om!
Men det går väl över, och det finns värre saker här i världen, tänk bara på alla dom som inte har två ben! Och så sitter jag och klagar på att jag har ont i foten, jag borde fan skämmas .


Var utgång igår, och i slutet hade jag så jävla ont i fötterna att jag gick barfota .När vi kände oss klara på krogen,  Satt  vi på stationen med  simon och någon jag inte minns namnet på jag kände mig som en liten flicka som inte hade åldern inne att komma in på krogen. Dessutom var dessa två killar inte så sociala, dom satt och pratade om olika trix dom gjorde på sina brädor, och jag kände bara att jag ville hem och sova. Jag vet inte ens om jag sa hej då när vi gick iväg, men det tror jag nog att jag gjorde, jag är nästan helt säker på att jag gjorde det.




Och nej jag vill inte se film med dig inte för att vara elak men du har fula skor,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0