Mardröm

Hade en riktigt äcklig mardröm i natt, jag vaknade pp med ett ryck , det kändes så verkligt.

Idag har jag en äcklig tur, den hemska delade turen som alla som jobbar inom vården hatar. Eller hatar kanske var att ta i men tycker mindre om då :). Delad tur är något jag inte gillar, men sånt man inte kommer undan helt enkelt. I morgon jobbar jag kväll IGEN ska passa på att svänga förbi bolaget, för på fredag kommer Mia hit, ska bli skoj.


Jag satt och tänkte på en sak igår as usual;) sometimes I get scared of myself. Det skulle kännas underbart att må bra hela tiden. Och jag vet att min tid även kommer då jag kan le åt världen och säga jag är lycklig, jag är glad.

Nu börjar mina blåmärken att försvinna, men det lär väl komma nya inom kort antar jag.
Ja det där lätt ju konstigt, men ni förstår varje gång jag har alkohol i blodet så får jag ALLTID blåmärken dagen efter. Kanske beror på att jag är så tunn, eller att jag alltid drar omkull ;) det är som sagt svårt att vara på banan hela tiden hahah :D


Snart kommer du till Öland till stugan, jag har tänkt och kommit fram till en sak.
Jag besöker inte stugan och jag vill heller inte träffa dig.


och mitt förra inlägg, tycker jag det är pinsamt nu? nej. Och pinsamt är fel ord också. Vet inte vilket ord som är rätt. Känner väl mer att det var skönt att skriva av sig , sen får de tolkas som det vill.

Ska dricka upp mitt kaffe och sen kila iväg till jobbet och ha mitt första pass. Sen ska jag hem och fixa till mig, för det orkar jag fan inte nu :P. Sen tillbaka och ha mitt kvälls pass. Jag vill ha ledig och bara njuta av ett par fina dagar någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0